نکات مهم و اصلی در رابطه با رویه کوبی مبل

رویه کوبی مبل می بایست با کیفیت مناسب انجام گیرد و به هیچ وجه دچار شل شدگی و افتادگی نشود. اصولا نشانه رویه کوبی مبل، تعویض رویه مبل، تعویض رویه مبل در منزل که مناسب باشد این است که دچار گودی نشود و شکل اصلی خود را از دست ندهد.

پس از پروسه رویه کوبی مبل نباید در قسمت دسته های مبل احساس سفت بودن یا بیرون زدگی فوم را داشته باشید.

پس از انجام رویه کوبی مبل راحتی خود به پارچه مبل یا روکش مبلمان بکار گرفته شده دقت نمایید تا مطمئن شوید هنگام لمس پارچه مبلی اصطکاک زیادی را احساس نمی نمایید.

اگر پارچه مبل شما راه راه انتخاب شده دقت کنید که پس از رویه کوبی مبل ، تقارن در خطوط به خوبی رعایت شده باشد چرا که در طول استفاده از مبلمان، عدم متقارن بودن همین خطوط باعث انزجار خاطر تان خواهد شد.

اگر در رویه کوبی مبل تان از دگمه استفاده مطمئن شوید که این دگمه ها به طور کامل و محکم در جای خود قرار گرفته باشند.

برای رویه کوبی مبل دقت نمایید که از پارچه و فوم استاندارد استفاده شود که قابل اشتعال نباشد.  

نکات حائز اهمیت در مورد رویه کوبی مبلمان

به طور معمول هر نوع مبلمان (مبل راحتی، مبل استیل، مبل سلطنتی، مبل ال، مبلمان اداری) از دو بخش تشکیل شده که عبارتست از: سازه، و تودوزی (رویه کوبی). زمانی که سخن از رویه کوبی مبلمان به میان می آید توجه داشته باشید که فاکتور های زیر بسیار حائر اهمیت می باشد و چنانچه شما به این نکات توجه ننمایید نتیجه مطلوبی را دریافت نخواهید کرد.

- اسفنج: اسفنج مبل در واقع یک نوع ابر معمولی می باشد که همگان آن را می شناسید. ضخامت اسفنج متفاوت می باشد. بدانید که هر چقدر تراکم اسفنج بالاتر باشد، عمر آن بیشتر خواهد بود. برای کف مبلمان باید از اسفنج هایی با چگالی بالاتر استفاده نمود. در رویه کوبی مبلکه توسط تیم فیکس مبل انجام می پذیرد از بهترین نوع اسفنج استفاده می گردد.

- فوم ویژه: این نوع فوم به صورت توامان خاصیت هر دو نوع فوم سرد و گرم را یکجا دارد. اصولا فوم ویژه حالتی بینابین دو فوم سرد و فوم گرم که برای رویه کوبی مبل  مورد استفاده قرار می گیرند.

- الیاف ویسکور: این الیاف در واقع یکسری رشته های نازک از جنس پلی استر خاص می باشد که عموما در داخل کوسن و تشک مبل راحتی و مبل چرمکار می گردد. از محاسن این الیاف می توان به نرمی فوق العاده زیاد آن ها اشاره کرد. این الیاف حالت ارتجاعی مناسب تری نسبت به فوم و اسفنج دارد. در رویه کوبی مبل در منزل به کرات از این نوع الیاف استفاده می شود تا تعمیر مبل راحتی با توجه به خواست مشتری انجام گیرد و رضایت بخش باشد.

- لایکو: لایکو را می توان یک ورقه ی نازک نام برد که با پلی استر و پنبه پر شده است و به عنوان مواد اصلی سازنده ی دسته های مبل مورد استفاده دارد. لایکو وقتی روی فو ها قرار گیرد باعث افزایش طول عمر آن ها می گردد.

- تسمه کشی: منظور از تسمه کشی مبل همانا استفاده از کش های نازک و مقاومی ست که روکشی از جنس پارچه یا نایلون دارند.

- فنرها: از فنر ها برای افزایش طول عمر مبل و همینطور راحتی بیشتر مبلمان استفاده می گردد. در پروسه مهم و حیاتی رویه کوبی مبل برای نتیجه بخش بودن این امر باید تلاش گردد تا از بهترین مواد اولیه استفاده شود و تجربه تعمیرکاران زبده را چاشنی آن کرد تا تعمیرات مبل متمایز باشد با سایر تعمیرهایی که در سایر نقاط اعمال می گیرد.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.